hyvinvointi

hyvinvointi

maanantai 28. joulukuuta 2015

Kuukauden treeni 3

Hups! Pääsi vähän venähtämään päivitysten väli, mutta yritetään saada taas hommasta kiinni :) Kuukauden treenikin pari päivää myöhässä, mutta tässä se nyt tulee. Tämäkin treeni on tarkoitus tehdä kiertoharjoitteluna, 3-6 kierrosta.

Kyykkyhyppy

1. Kyykkyhyppy
  • laskeudu kyykkyyn ja hyppää ylös
  • voit suoristaa kädet ylös hypyn aikana (kuten kuvassa) tai pitää kädet vartalon sivulla (kevyempi versio)
  • toista 10-15 kertaa


Lankku

2. Lankku

  • asetu kuvan osoittamalla tavalla kyynärvarsien ja polvien (kevyempi) tai varpaiden (raskaampi) varaan
  • pidä keskivartalo tiukkana, älä päästä selkää notkolle
  • pyri pitämään hartiat rentoina
  • pidä asento 30-60 sekuntia (tai niin kauan kuin jaksat ilman, että selkä menee notkolle!)
  • kun jaksat pitää asennon 60 sekuntia polvet maasta, siirry raskaampaan versioon
  • vahvistaa tehokkaasti poikittaista vatsalihasta



Supermies

3. Supermies

  • asetu vatsamakuulle lattialle ja nosta kädet ja jalat ilmaan yhtä aikaa 
  • pidä asentoa muutama sekunti ja laske alas.
  • toista 20 kertaa


Kuukauden treeni 1

Kuukauden treeni 2